Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Çalan Şarkı Mektup Yazdım Acele

Yeni dizilerden Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz izlenme rekoru kırıyor. Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Çalan Şarkı Mektup yazdım acele. Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisinde çalan şarkı Mektup yazdım acele şarkısı sözleri yazımızın devamında. Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizi senaryosu, oyuncuları kadar Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisinde çalan şarkılarda çok beğenildi.

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz ilk bölümünde çalan Mektup Yazdım Acele şarkısını Apolas Lermi seslendiriyor. Mektup şarkısını haberimizn devamında paylaştığımız videodan izleyebilirsiniz.

Mektup Yazdım Acele Şarkı Sözleri
Mektup yazdum acele da
Oku oku hecele   
Mektup bendendur yarum da
At koynuna gecele
Mektup yazdum sevdama
Okusun heceleri
Geleceğum akluna da
Cuma geceleri
Getur beni akluna da
Cuma geceleri
Mektubumun uçlari da 
Bağlamadur bağlama
Ben yazarken ağladum da
Sen okurken ağlama
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Çalan Şarkı Mektup Yazdım Acele Dinle

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski